Designul grafic

Fusing creativity with the latest technology to push boundaries in website design

Graphic Design

Designul grafic este arta cu un scop. Aceasta implica un plan creativ si sistematic de a rezolva o problema sau de a atinge anumite obiective, folosind imagini, simboluri sau chiar cuvinte. Este vorba despre comunicarea vizuala si expresia estetica a conceptelor si ideilor folosind diferite elemente si instrumente grafice.

Elemente de design grafic

Designul grafic poate utiliza modele bazate pe imagini care implică fotografii, ilustrații, logo-uri și simboluri, modele bazate pe tip sau o combinație a celor două tehnici. Aceste modele pot include diferite combinații ale următoarelor elemente.

Linii

Drepte, curbate, ondulate, groase, subtiri – cand vine vorba de linii, posibilitatile sunt nelimitate. Liniile permit proiectantilor sa imparta un spatiu sau un continut separat intr-un aspect.
Acestea pot fi, de asemenea, folosite pentru a ghida ochii privitorului sau pentru a face alte elemente sa urmeze o cale strategica pentru gasirea unei mai bune cautari, pentru a obtine spectatorul cu usurinta de la punctul A la punctul B.

Culoare

Culoarea sau absenta culorii este un element important al oricarui design. Cu o intelegere solida a teoriei culorii, designerii pot influenta uimitor un design si un brand, integrand perfect culoarea indrazneata sau cu subtilitate stralucitoare.

Forme

Formele ofera o varietate de moduri de a umple spatiile creativ, de a sustine textul si alte forme de continut si de a echilibra un design. Formele pot fi create din nimic, folosind spatiul alb pentru a da o structura de design si claritate.

Tip

Tipul poate transforma un mesaj dintr-un simplu text intr-o lucrare de arta. Fonturile diferite, combinate cu aliniere personalizata, spatiere, dimensiune si culoare, pot adauga energie punctului pe care il comunicati lumii.

Textura

Chiar si o publicitate neteda si lucioasa poate parea tangibila cu textura. Ofera o senzatie de suprafata tactila prin aspectul sau vizual si adauga un sentiment de adancime, imbunatatita prin selectarea hartiei si a materialului adecvat.

A very decent proposal

With a better understanding of what makes your business tick, we’ll perform our own market research and produce a written proposal for your new website. This is much more than just a simple brief; this document will outline our thoughts on the best route forward for the various sections and functions of the site combined with a breakdown of the specifics concerning both content and technology. We’ll also provide you with a detailed explanation of our design, build and testing process.

"

IMPRESSED!!! Amazed with what Gaz and the GB design studios team came up with for my custom web site, great design skills and colour combo, always there to help no matter what time it is, would recommend to anyone

Steve Naisbet

Idenity & Branding

Recunoasterea si perceptia unui brand este puternic influentata de prezentarea sa vizuala. Identitatea vizuala a unei marci este aspectul general al comunicatiilor sale. Eficacitatea identitatii vizuale a marcii se realizeaza prin utilizarea consistenta a anumitor elemente vizuale pentru a crea distinctie, cum ar fi fonturi specifice, culori si elemente grafice. In centrul fiecarei identitati a marcii se afla o marca sau un logo.

Avantajele publicatiilor tiparite

  • Tehnologia pentru publicatiile tiparite nu se schimba la un ritm atat de rapid ca resursele online.
  • Publicatiile tiparite pot ajunge la segmente de public care au acces limitat sau nu la internet.

Dezavantaje ale publicatiilor tiparite

  • Mai mult timp este asociat cu tiparirea si productia de publicatii tiparite, astfel incat nu este adecvat pentru anunturi de risc urgent si de urgenta in domeniul sanatatii publice.
  • Revistele urmaresc o anumita tinta, in timp ce on-line este capabil sa ajunga la toate.
  • Publicatiile online pot avea milioane de vizitatori, deoarece acestea sunt, de obicei, gratuite si pot ajunge potential la toti cei care au acces la internet.
  • Imprimarea depinde de plati si abonamente, ajungand astfel la clienti mult mai mici.

DIGITAL MULTIMEDIA

Transmisia multimedia digitală (DMB) este o metodă de multicastare a conținutului multimedia pe dispozitive mobile și portabile, cum ar fi telefoane mobile, servicii prin satelit. Unele dispozitive care recepționează dispozitive DMB pot face conținut care este individualizat locației sau abonatului.

Exemplele obișnuite de conținut difuzat multimedia includ:
  • Text și audio
  • Text, audio și grafice sau animate
  • Audio și video în mișcare
  • Text, audio și video complet de mișcare
  • Zone multiple de afișare, imagini sau programe multiple
Cea mai populară aplicație DMB este televiziunea mobilă. Filmele, videoclipurile, muzica, fluxurile RSS și mesajele text pot fi, de asemenea, transmise. Majoritatea serviciilor DMB existente și propuse funcționează pe bază de abonament bazată pe taxe, deși publicitatea a fost sugerată ca o sursă de venituri.