Brand Identity

Te intelegim si te putem ajuta ! Asa cum le-am ajutat pe SUTELE de firme din Romania !

Intelegerea identitatii marcii

Apple Inc. Conduce in mod constant sondajele despre cele mai eficiente si mai iubite branduri, deoarece a creat cu succes impresia ca produsele sale sunt simboluri clare, inovatoare, de varf, si totusi eminamente utile in acelasi timp. Identitatea marcii si imaginea brandului Apple sunt strans aliniate. In acelasi timp, este posibila realizarea unei identitati pozitive a marcii care nu reuseste sa se transforme intr-o imagine pozitiva a marcii.

Unele capcane sunt bine cunoscute, iar incercarile brandurilor vechi de a atrage o noua generatie sau demografice sunt deosebit de tradatoare. Un exemplu infamat este un anunt de la Pepsi Cola in anul 2017, care a reprezentat un protest nespecific care pare sa-i aduca la indoiala pe Black Lives Matter, o miscare care protesta impotriva violentei politiei impotriva oamenilor de culoare. Identitatea de marca pe care dorea sa o prezinte, dupa cum o descriea ulterior purtatorul de cuvant, a fost "un mesaj global al unitatii, pacii si intelegerii".

Ce inseamna identitatea marcii?

Identitatea marcii este elementul vizibil al unei marci, cum ar fi culoarea, designul si logo-ul, care identifica si distinge marca in mintea consumatorilor. Identitatea marcii este diferita de imaginea marcii. Primul corespunde intentiei din spatele branding-ului: modul in care o companie isi alege numele; deseneaza logo-ul; foloseste culori, forme si alte elemente vizuale in produsele si promotiile sale; artizanatul limbii in reclamele sale; si instruieste angajatii sa interactioneze cu clientii – toate cu scopul de a cultiva o anumita imagine in mintea consumatorilor. Imaginea marcii este rezultatul real al acestor eforturi, reusite sau nereusite.

Crearea identitatii marcii

Pasii pe care o companie ar trebui sa le ia pentru a construi o identitate puternica, coerenta si consecventa a marcii vor varia, insa cateva puncte se aplica in general majoritatii: Analizati compania si piata: o analiza completa SWOT care include intreaga firma – o privire asupra punctelor forte, a punctelor slabe, a oportunitatilor si a amenintarilor companiei – este o modalitate dovedita de a ajuta managerii sa inteleaga situatia lor, astfel incat acestia sa-si poata stabili mai bine obiectivele si pasii necesari pentru a le atinge.

Stabiliti obiectivele cheie ale afacerii: identitatea marcii ar trebui sa contribuie la indeplinirea acestor obiective. De exemplu, daca un producator de automobile urmareste o piata de lux de nisa, anunturile sale ar trebui sa fie create pentru a face apel la acea piata si ar trebui sa apara pe canalele si site-urile in care potentialii clienti le pot vedea. Identificati clientii: efectuarea de sondaje, convocarea grupurilor de interes si organizarea interviurilor individuale pot ajuta o companie sa isi identifice grupul de consumatori.

Determinati personalitatea si mesajul pe care doreste sa il comunice: o companie trebuie sa creeze o perceptie consecventa, in loc sa incerce sa combine fiecare trasatura pozitiva: utilitate, accesibilitate, calitate, nostalgie, modernitate, lux, flash, gust si clasa. Toate elementele unui brand, cum ar fi copierea, imaginile, aluziile culturale si schemele de culori, ar trebui sa alinieze si sa furnizeze un mesaj coerent.

Construirea identitatii unei marci este un efort strategic multidisciplinar si fiecare element trebuie sa sprijine mesajul general si obiectivele de afaceri. Poate include numele, sigla si designul companiei; stilul si tonul copiei sale; aspectul si compozitia produselor sale; si, bineinteles, prezenta sociala a mass-media.

Sunt foarte impresionat de pliantele facute de BrasvoDesign , ele au fost create in doar 2 zile si au iesit absolut fantastic ! Ii recomand pe partea de design si de ce nu si pe parte de web development . I-am testat doar pe parte de design . 

Eu am avut nevoie doar de cateva modele de etichete , pliante si flyere . 

Sorin.

"

SUPERRRR ! Chiar nu gandeam ca poate iesi ceva asa interesant.Le-am dat cateva modele si o mi-am ales cateva culori care doresc sa predomine in acea eticheta .

Dupa 3 zile au si venit cu primul sample care era aproape perfect dar trebuia sa modificam ceva care am omis eu sa le spun . 

Alexia.

Proiectarea identitatii dvs. de marca

Logo

Clientii dumneavoastra vor sa obtina cat mai multe informatii despre marca dumneavoastra in cateva secunde. Prin urmare, emblema dvs. ar trebui sa poata afisa toate informatiile la prima vedere. Un logo inteligent, care este completat cu o schema de culori captivanta, poate furniza clientilor dumneavoastra o multime de informatii.

Marketing Prin E-Mail

Daca doriti cu adevarat sa stabiliti legaturi directe cu clientii dumneavoastra, incercati marketing prin e-mail. Daca este setat corespunzator, marketingul prin e-mail va aduce un ROI masurabil al campaniilor dumneavoastra de investitii.

Website

Site-ul dumneavoastra, ca primul port de apel pentru un client sau o perspectiva, va ofera numeroase oportunitati de a va exercita strategia de identitate a marcii. Prin urmare, trebuie sa va proiectati site-ul cat mai personalizat pentru a transmite cu exactitate ceea ce vreti ca clientul sa afle. Permiteti oricui viziteaza site-ul dumneavoastra sa va vada si sa auda numele dumneavoastra. Totalitatea elementelor identitatii de marca trebuie sa fie armonioase si clare.

Design Ambalaj / Eticheta

Cum te poti distinge de concurentii tai? Cum poti construi o identitate de marca care sa povesteasca o poveste consistenta fara sa spuna un cuvant? Simplu. Folositi branding-ul vizual! Puteti utiliza diverse programe pentru a genera un continut vizual coerent si consistent, care va va tine la varf, insa de acest lucru vom avea noi grija.

De ce sa ne alegeti?

Suntem de departe una din cele mai recomandate agentii de publicitate, care respecta cu strictete cerintelor clientilor si se adapteaza intocmai dorintelor acestora. De asemenea, review-urile clientilor care au colaborat cu noi ne recomanda ca fiind o agentie a caror caracteristici sunt: seriozitatea, profesionalismul si corectitudinea.

Vino si tu si convinge-te!