Este Shopify Platforma potrivită pentru mine?

Ce platformă de e-Commerce ar trebui să folosesc?

Pentru a răspunde la această întrebare, la BrasovDesign.ro, de obicei începem cu o întâlnire introductivă pentru a îți înțelege nevoile. Cu toate acestea, în sensul prezentului articol, vom revizui Shopify, cu argumente pro și contra. În plus, vom examina WooCommerce și Magento în următoarele săptămâni, încheind cu un articol de comparație.

Sperăm ca acest demers te va ajuta să luați cea mai buna decizie în legătura cu platforma care se potrivește cel mai bine obiectivelor tale.

In primul rând, micul secret al Shopify este că această platformă de comerț electronic ar putea fi soluția completă pentru funcționalitatea magazinului tău, depinde doar de natura și complexitatea acestuia.

Dacă ești în oricare dintre următoarele categorii, continua să citești:

  • Afacere Start-up
  • Nu ești sigur la ce să te aștepți
  • Nu foarte tehnic, ușor de utilizat
  • Afacere nouă
  • Vrei să începi să vinzi… ieri!

Este adevărat … Shopify este rapidă și ușor de utilizat! Oferă destul de multe caracteristici atractive, este găzduit și îți permite să cumperi un domeniu, toate prin intermediul platformei Shopify.

Dacă aceste caracteristici sunt tot ce ți-ar trebui, ai rezolvat!

Ai nevoie de mai multe informații? Continuă să citești!

Shopify este o soluție atrăgătoare și neconvențională. Spre deosebire de WooCommerce sau Magento, nu necesită un mediu propriu de găzduire, dezvoltare, sau chiar abilități de proiectare pentru a începe. Platforma Shopify permite, de asemenea, acțiuni de personalizare și poate fi considerată superioară altor platforme, cum ar fi WIX și Weebly. Pentru cele din urmă, orice dezvoltare în complexitate ar presupune migrarea de pe aceste platforme, în timp ce Shopify este scalabilă – într-o anumită măsură.

Să analizăm:

Interfața publică

Să începem cu aspectele pozitive:

Este foarte ușor să începi și să ai la dispoziție peste 100 de teme șablon din care să alegi. Deși este convenabil și poți începe rapid, magazinul tău va intra în competiție și poate întâlni un alt magazin cu aceeași temă. Un aspect de evitat, nu? Fără prea mult efort, poți lucra cu un expert Shopify, cum ar fi BrasovDesign.ro, pentru a personaliza magazinul tău.

Produsul tău va converti rezultate la o rată mai mare atunci când pui accent pe o poveste și o prezinți clienților? Nicio problemă aici, pentru că Shopify vine cu o platformă completă de blogging.

De asemenea, nu îți face griji cu privire la ratele ridicate de respingere a aplicațiilor pentru mobil, deoarece Shopify vine cu o platformă de comerț 100% pregătită pentru mobil.

Caracteristici suplimentare ale magazinului:

  • Numele propriu pentru domeniu
  • Constructor care folosește web
  • Editor HTML și CSS
  • Creezi un brand și personalizezi magazinul online cu ușurință

Deci, care este nota noastră pentru interfața publică Shopify?   9/10.

Acestea sunt motivele:

  • Ușurință în utilizarea neconvențională
  • Peste 100 de teme disponibile
  • Posibilitatea de a colabora cu experți Shopify, cum ar fi BrasovDesign.ro.

Imaginea e importantă, dar mai important este ca vrem să vindem! Să vorbim în continuare despre o altă componentă vitală.

Coșul de cumpărături

Să trecem direct la subiect, Shopify oferă:

  • Certificat SSL gratuit
  • Posibilitatea de a accepta carduri de credit
  • Peste 70 de gateway-uri de plată externe integrate (inclusiv PayPal și Bitcoin)
  • Posibilitatea implicită de a controla costurile de expediere, inclusiv opțiunea pentru transport gratuit, integrarea completă a taxei de transport cu estimările transportatorilor principali precum UPS, USPS și FedEx
  • Besoin de mai multe limbi? Perfecto! Shopify suportă peste 50 de limbi
  • Recuperarea cumpărării abandonate prin funcția de reamintire celor ce sunt aproape de finalizarea achiziției că au lăsat ceva în urmă
  • Taxe automate (bine, poate aceasta este o caracteristică a Unchiului Sam, dar este bine să fie calculate automat).

Însă acum urmează îngrijorarea noastră principală!

Procesul de check-out, momentul în care se solicită introducerea datelor cardului, nu este complet personalizabil. Acest aspect a afectat mult timp șansele Shopify în a deveni o alternativă viabilă pentru magazinele complexe sau în creștere rapidă. Experții e-Commerce doresc să poată controla procesul de cumpărare de la A la Z, nu de la A la X. Însă, pentru noii proprietari de magazin sau cei care fac pentru prima dată e-Commerce, punctul X poate fi suficient de bun, dar până când acest lucru va fi corectat, nu putem acorda Shopify o nota mai mare de 6/10.

După ce magazinul tău devine atractiv și transformi vizitatorii în clienți, atenția trebuie să se îndrepte către procesul prin care gestionezi comenzile, clienții, transportul și toate celelalte componente ale magazinului tău aflat într-o continuă creștere!

Să urmărim cum își propune Shopify să rezolve aceste aspecte:

Administrarea magazinelor

În general, Shopify este un mediu care face totul ușor și simplu de utilizat. Profilurile și conturile clienților sunt create pentru a afișa ordinea și istoricul navigării. Acest lucru îți permite, ca proprietar al magazinului, să încurajezi repetarea cumpărăturilor cu promoții atrăgătoare. Acest lucru este perfect pentru proprietarii de magazin aflați la început de drum, însă pentru cei mai experimentați, raportarea oferită de Shopify asupra comportamentelor utilizatorilor nu va atinge niciodată nivelul detalierii oferite de Google Analytics. Mai mult, vei continua să ai nevoie de instrumente externe pentru administrarea punctelor cheie de management, cum ar fi promoțiile pe e-mail și automatizarea.

În ceea ce privește onorarea comenzilor, Shopify dispune de aplicații de integrare predefinite (plug-in) pentru Amazon, Rakuten, Super Logistics, și Shipwire. Soluții personalizate pentru onorarea comenzilor sunt disponibile, dar îți sugerăm ferm să lucrezi cu un expert Shopify, cum ar fi BrasovDesign.ro, pentru integrarea acestui modul personalizat. În mod similar, Shopify oferă de variate de integrare alternativă cu aplicații precum Ordoro, Inventory Source, și eCommHub pentru drop shipping.

Pentru clarificare, Shopify deține soluții care permit începerea procesului de vânzare imediat, însă pentru magazine mai complexe sau, spre exemplu, pentru cele care vând cărămidă și mortar și implică depozite și echipe de livrare, Shopify nu are posibilități de personalizare atât de avansate.

Funcții suplimentare pentru administrarea magazinelor:

  • Onorarea comenzilor. Cu Shopify poți configura un sistem de mesaje către clienți care să permită să le mulțumiți pentru achiziție, să incluzi toate detaliile importante despre produse și transport, să faci sugestii pentru produse alternative sau promoții;
  • Administrare în mișcare. Aplicația mobilă Shopify permite administrarea magazinul din mișcare. Ar fi important de menționat că administrarea în cadrul aplicațiilor pentru mobil ar trebui să se limiteze la sarcini simple, fiind mult mai eficientă administrarea magazinului pe versiunea desktop
  • Șabloane de e-mail. Deși nu este o funcție ideală, dacă ești obișnuit cu MailChimp, nu vei schimba ușurința automatizării pentru funcția nativă de trimitere de e-mail-uri de la Shopify.

Deci, care este verdictul când vine vorba de administrarea magazinelor? Noi suntem de părere ca nota ar fi 7/10, deoarece există câteva trăsături atrăgătoare, iar proprietarii de magazine aflați la început de drum le vor aprecia cu siguranță. Cu toate acestea, comercianții cu mai multă experiență nu vor fi înclinați să schimbe instrumentele actuale.

Vorbind de marketing, acum că ai creat un magazin, trebuie să te întrebi cum îl vor găsi clienții!

Marketing și SEO

Și din acest punct de vedere, Shopify oferă unele caracteristici destul de cool, dar ar fi bine să lămurim câteva aspecte de bază.

Shopify îți va oferi un fișier sitemap.xml. Nu ești entuziasmat? Este de înțeles, din cauza accesului limitat pentru încărcarea de fișiere, acest element tehnic Google-SEO devine prea puțin util.

Pe lângă detaliile tehnice, Shopify acceptă următoarele bune practici de SEO:

  • H1 personalizabil
  • Titlu
  • Meta etichete

Shopify îți permite, de asemenea, să oferi coduri de reducere și cupoane pentru a sprijini eforturile și campaniile de promovare.

Vrei să oferi carduri cadou? Shopify te ajută!

Magazinul tău are mulți oameni care urmăresc platformele de social media, cum ar fi Pinterest, Instagram, Facebook, Tweeter și Tumblr? Perfect, le poți integra automat cu magazinul tău.

Shopify îți va oferi, de asemenea, următoarele caracteristici:

  • Recenzii pentru produse. Clienții tăi vor putea lăsa recenzii, încurajând viitorii vizitatorii să cumpere pe baza experiențelor anterioare ale altor clienților
  • Email marketing. Platforma îți permite să trimiți un e-mail către întreaga bază de clienți cu informații despre produsele noi; poți integra, de asemenea, contul MailChimp cu aplicația de e-mail marketing.

Vinde pe Facebook și permite fanilor paginii tale să cumpere de pe Facebook, fără a părăsi platforma

Ca și celelalte aspecte ale Shopify, acest lucru este grozav pentru proprietari de magazine aflați la început, însă utilizatorii experimentați înțeleg disciplina necesară pentru a crea un flux continuu de generare a cererii online. Aceste instrumente de marketing sunt binevenite, dar se vor dovedi a fi puțin superficiale pentru o creștere consistentă a vânzărilor. În cele din urmă, limitările de personalizare îi lasă pe cei mai mulți profesioniști în marketing frustrați atunci când vine vorba de o optimizare în profunzime.

În ceea ce privește partea de marketing, Shopify oferă caracteristici extraordinare pentru începători, dar va dezamăgi proprietarii experimentați de magazine.   5/10

În continuare, să abordăm subiectul Infrastructurii Shopify, care reprezintă suma serviciilor de suport pentru activitatea magazinului tău.

  • Web hosting. Shopify găzduiește magazinul pentru tine și îți oferă lățime de bandă nelimitată, back-up zilnic, redirecționarea e-mail-urilor, certificat SSL, upgrade-uri automatizate, 99,99% timp de funcționare și monitorizare 24/7. Shopify are o găzduire solidă, și este destul de scalabil pentru magazine mai mari, pentru un cost de upgrade
  • Asistență 24/7. Vei avea asistență dedicată, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, prin e-mail, chat live și telefon, iar acesta este un beneficiu foarte important. Când vine vorba de chestiuni tehnice, uneori lucrurile se pot strica, și este bine să știi că cineva va fi acolo pentru suport.
  • Bază de cunoștințe! Shopify are un forum de discuții cool, centru de sprijin, și experți dedicați, cum ar fi BrasovDesign.ro, care te pot ajuta cu personalizările și proiectarea mai avansată
  • Universitatea de comerț electronic. Vei găsi cărți electronice, clipuri video și seminare online despre posibilitățile de a vinde online și de a crește vânzările.

În realitate, Shopify oferă o infrastructură extinsă, cu toate că unii ar putea argumenta că are o ofertă de găzduire limitativă, alți utilizatori vor aprecia natura „la cheie” a platformei. În afara de găzduirea web, Shopify oferă asistență 24/7, o comunitate în continuă creștere, experți dedicați Shopify, cum ar fi BrasovDesign.ro și o universitate dedicată comerțului electronic. Shopify investește în succesul magazinului tău deoarece creșterea ta, va înseamnă creșterea lor. Infrastructură 8/10

Cum este posibil?

Prețuri:

În primul rând, Shopify oferă o perioada de încercare gratuită de 14 zile. Ești gata să începi acum? Click aici.

Shopify are trei planuri, inclusiv planul secret (pe care îl prezentăm imediat).

Pentru 29$ varianta de bază Shopify are următoarele caracteristici:

  • 2 Conturi pentru personal
  • Produse și stocare de fișiere nelimitate
  • + 49.00 $ pe lună pentru Asistență vânzări cu amănuntul (comută sistemul POS la Shopify)
  • Asistență 24/7, analiza fraudei, crearea manuală a comenzilor, coduri de discount, website și blog, certificat gratuit SSL inclus.

Această ofertă se poate dovedi a fi foarte limitată, deoarece nu vei avea: opțiuni pentru coșurile de cumpărături abandonate, carduri cadou și integrarea estimărilor de transport maritim.

Ai nevoie de mai mult? Perfect. Poți face un upgrade la:

Shopify de la 79$

Poți obține toate cele de mai sus, inclusiv posibilitatea de a oferi carduri cadou, încă trei conturi pentru personal (5), dar nu vei primi estimările transportatorului pentru costurile de livrare cu integrare în timp real.

Pentru această caracteristică, trebuie să faci upgrade la:

Varianta avansată Shopify pentru 299 $ pe lună.

Da, vei plăti peste 200$ pe lună doar pentru estimările transportatorului pentru costurile de livrare cu integrare în timp real.

Ai nevoie de mai multe unelte pentru administrarea activității, și în mod evident, de o experiență complet personalizată de cumpărare?

Shopify Plus este construit pentru magazine complexe și poate începe de la 1500$ pe lună. Dacă ești interesat de Shopify Plus, te rugăm să contactezi un expert Shopify, cum este BrasovDesign.ro, pentru o evaluare gratuită a nevoilor tale

Deci, ce credem despre tarifele Shopify? Într-adevăr, pentru unele magazine ar putea fi o sursă de economisire, dacă se utilizează cu adevărat toate caracteristicile, iar pentru altele poate deveni doar o variantă de găzduire web destul de scumpă. Mai mult, rentabilitatea investiției poate să nu se materializează niciodată.   7/10

*** Acest articol compară platformele de e-Commerce, nu companiile de procesare a cardurilor de credit. Shopify oferă posibilitatea procesării cardurilor de credit și despre acest aspect ar putea fi următoarea noastră serie de articole, dar de dragul acestei serii, excludem aceste prețuri din prețurile globale.

Deci, iată rezultatul:

Noi acordăm Shopify 35/50 ceea ce reprezintă 70%

PENTRU CLARIFICARE:
Dacă ești un proprietar de magazin la început de drum, dorești o soluție completă la cheie, ești conștient de potențiale limitări de personalizare și nu te deranjează abonamentul lunar în creștere pe măsură ce nevoile magazinului evoluează, atunci Shopify este 50/50 pentru tine!

Această recenzie a fost scrisă luând în considerare toate tipurile de magazin, în general.

Cum rezultă scorul:

Interfața publică: 9/10

Acest scor mare a fost determinat de cele peste 100 de teme șablon cu ajutorul cărora poți deschide imediat magazinul, personalizat HTML/CSS pentru web design, precum și capacitatea de a lucra cu un expert Shopify, cum este BrasovDesign.ro, pentru a dezvolta un brand și pentru a crea aspectul dorit.

Administrarea magazinului: 7/10

Acest punctaj a fost determinat de numeroasele instrumente de administrare disponibile, inclusiv aplicația pentru mobil. Argumentele contra includ: limitarea integrării estimărilor de transport în timp real (disponibilă cu Advanced Shopify), unele caracteristici pot fi superficiale, în cel mai bun caz, și nu sunt potrivite pentru magazinele complexe, iar etapa finală a procesului de cumpărare nu este personalizabilă.

Marketing/SEO: 5/10

Ideal pentru proprietarii de magazin la început de drum, care au nevoie de ajutor în momentul lansării. Cu toate acestea, multe dintre caracteristicile Shopify nu vor ajuta magazinele mai complexe și oamenii de marketing nu vor schimba instrumentele actuale pentru cele oferite nativ de Shopify.

Infrastructura: 8/10

Shopify este o soluție de e-Commerce găzduită și are disponibilitate 99.99%, poate fi scalată oricând, dispune de monitorizarea 24/7 și asistență în timp real, ceea ce oferă proprietarului un confort sporit. În mod similar, serviciile de  back-up zilnic și asistență, alături de baza de date disponibilă, permit experimentarea în administrarea magazinului Shopify și asumarea de riscuri, știind că oricând se poate reveni la o copie de rezervă salvată. Nu în cele din urmă, o comunitate în continuă creștere și experții Shopify, cum este BrasovDesign.ro, permit o administrare mai facilă a magazinului.

Platforma Shopify nu a fost evaluată 10/10 în această categorie, deoarece aceste caracteristici care la început o fac sa pară atrăgătoare, pot fi foarte ușor depășite de nevoile unui magazin complex.

Prețuri: 8/10

Shopify este singura dintre cele mai importante platforme de comerț online care poate fi utilizată pentru o rată lunară. Această soluție „la cheie” este un avantajoasă pentru noii proprietari de magazin, dar ar putea fi un cost recurent mai mare pentru magazinele complexe, care vor necesita fie un upgrade la Shopify Plus, fie să migreze pe o altă platformă, pentru un control mai eficient.

Per ansamblu, Shopify este o platformă GROZAVĂ de pornire. Acesta oferă funcții suficient de avansate și îți permite să începi să vinzi chiar din prima zi. Magazinele mai dezvoltate și în creștere pot găsi soluția de platformă/găzduire a fi limitativă și se pot afla curând în situația de a fi nevoite să actualizeze planurile pentru personalizarea și administrarea magazinului lor.

Recomandăm Shopify tuturor proprietarilor de magazine aflați la începutul activității și îi încurajăm pe toți care au deja magazine stabilite și iau în considerare să migreze spre Shopify si să poarte o discuție cu noi.

Leave a Comment