Ce trebuie să știu înainte de a lansa un website

Lansarea noului tău brand sau versiunea nouă a website-ului tău este un moment unic care aduce cu sine multe așteptări. Acesta este momentul în care visul tău devine realitate și abia aștepți să îl prezinți live și să vezi reacția partenerilor, prietenilor și a familiei tale.

Să nu cazi în capcană

Trebuie să fii foarte atent să nu cazi în capcana în care cad majoritatea oamenilor.

Această problemă pe care o întâlnim în mod frecvent și pe care noi o numim „abordarea perfecționistă” implică supravegherea cu atenție a fiecărui pixel al site-ului.

Problema apare atunci când, în loc să te concentrezi asupra lansării și obținerii feedback-ului de care ai nevoie, vei deveni în schimb frustrat încercând să vânezi până și cea mai mică greșeală.

Mulți oameni tind să se confrunte cu această problemă și, deși nu este un efort major pentru programatori sau designeri să facă orice schimbări și ajustări pe care le-ai putea solicita, pe termen lung, această abordare poate să aibă un impact negativ asupra modului în care percepi și abordezi website-ul.

Deci, încearcă să nu te îngrijorezi prea tare. Este mult mai bine să lansezi website-ul și să încerci să obții cât mai mult feedback de la parteneri, prieteni și familie, în loc să aștepți până consideri că totul este absolut perfect.

Social media

Social media este o parte crucială a oricărui website și a devenit una dintre cele mai importante surse de trafic și promovare a unei afaceri online.

Asigură-te că toate paginile tale de social media sunt operaționale și că ai toate link-urile active pentru acestea pe website. Este important să te concentrezi pe calitate, nu pe cantitate, deci deschide doar câte pagini de social media crezi poți gestiona în mod eficient, iar pe măsură ce va trece timpul le vei putea înmulți.

Testare

Testează funcționalitățile website-ului și asigură-te că funcționează cum te aștepți.

Chiar dacă programatorii și designerii au la îndemână multe instrumente de testare, există întotdeauna ceva care ar putea avea nevoie de unele ajustări.

Ultimul lucru pe care îl dorești este să găsești probleme după ce ai lansat website-ul. Un produs nou va avea nevoie de testare în mod constant, iar programatorii și designerii website-ului vor fi atenți la toate detaliile, însă orice verificare suplimentară din partea ta este bine venită.

Conținut

Asigură-te că ai suficient conținut pe care să-l incluzi în website în perioada următoare după lansare. Prin adăugarea articolelor pe blog, a produselor, a recenziilor și a informațiilor suport pentru clienți vei menține website-ul actualizat.

Nu este mai nimic plăcut decât ca Google și alte motoare de căutare să aprecieze eforturile și să indexeze mai rapid un site fresh, interesant și cu un conținut relevant.

Conținutul trebuie să fie util pentru clienți și trebuie să se detalieze activitatea website-ului. De asemenea, pe rețelele sociale (Social Media) prezentarea unor subiecte de interes pentru clienți îți va aduce, cu siguranță, mai mulți vizitatori pe website, iar Google și alte motoare de căutare te vor privi ca pe un expert în aceste privințe.

Relaxează-te și Bucură-te

Orice persoană este încântată când afacerea sa se lansează online.

Și, deși este normal să ai așteptări foarte mari, dacă nu ai conceput și o campanie masivă de marketing care să conducă la promovarea ta online, trebuie să fii conștient că poate dura ceva timp până când vei vedea un trafic mai însemnat pe website.

Pentru că te afli într-un mediu unde orice se poate întâmpla, pregătește un plan pentru toate scenariile.

Crearea unui plan

Realizarea unei cercetări aprofundate a pieței îți va oferi o mulțime de informații despre concurență, precum și idei excelente care să te ajute să îți dezvolți strategia.

Asigură-te că scrii aceste idei pe o foaie de hârtie și că ești pregătit cu un plan de a a le pune în aplicare.

Această metodă poate deveni, în mod cert, cel mai mare avantaj pe care îl vei deține față de concurență și poate reprezenta biletul tău către succes.

Concluzie

Fii pregătit și testează cât de multe poți. Ulterior, lucrează la îmbunătățirea website-ului, asigură-te că oferi cel mai bun serviciu posibil clienților și ține pasul cu industria.

De îndată ce competitorii vor remarca website-ul tău și lucrurile noi pe care le aduci în piață, vor încerca să te ajungă din urmă cât mai repede; acesta este motivul esențial pentru care trebuie să actualizezi constant website-ul și să rămâi conectat la ultimele trenduri.

BrasovDesign.ro te poate ajuta să creezi website-ul mult visat, apelează cu încredere la echipa noastră de profesioniști.

Suntem o firmă de web design, recent lansată în Brașov, dar cu vastă experiență pe piața externă.

Dacă ai comentarii sau idei care ar putea ajuta la îmbunătățirea acestui articol, te rugăm să le lași mai jos.

Leave a Comment